انتخاب توری سایبان مناسب برای پوشش و سایه اندازی در فضاهای مختلف

انتخاب توری سایبان مناسب برای پوشش و سایه اندازی در فضاهای مختلف

توری سایبان مصارف گوناگونی در زمینه‌های مختلف: کشاورزی، صنعتی و ... دارد. یکی از موارد مصرف توری سایبان که با گذشت زمان بصورت روزافزونی گسترش یافته، استفاده از این پوشش سایه انداز در خانه ها و محوطه سازی مناطق مسکونی و تفریحی و یا ورزشی است. پوشش توری سایبان به دلیل بافت مشبک توری، کاملا منعطف بوده و از آنجایی که وزن پایینی در واحد سطح دارد (هر متر مربع از توری سایبان 80 درصد فقط 100 گرم وزن دارد!) به راحتی نصب می‌شود. از طرفی با افزودن مواد مقاوم‌کننده مناسب به فرمولاسیون تولید این توری سایه انداز، طول عمر و ماندگاری این پوشش در برابر آفتاب‌ و شرایط اقلیمی سخت، می‌تواند به بیش از 5 سال برسد. این ویژگی ها در کنار قابلیت سایه اندازی بالا و قیمت مقرون به‌صرفه نصب توری سایبان، این پوشش را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده به عنوان: سایبان پارکینگ‌ها، پوشش آلاچیق‌ها و استراحتگاه‌ها، توری سایبان استخر، سایبان و فنس زمین‌های بازی و ورزشی و موارد مختلف دیگر می‌نماید. 

تولید شبکه سایبان در رنگهای متنوع امکان انتخاب متعددی برای متقاصیان این پوشش به‌وجود می‌آورد تا بسته به نوع و محیط کاربری خود، پوشش سایبان با رنگ متناسب و دلخواه را تهیه کنند. مثلا برای استخرها و محیطهای آبی، توری سایبان آبی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای فضاهای سبز و باغچه‌ها از توری سایبان سبز و برای پوشش آلاچیق‌ها و پارکینگها از توری سایبان بژ، رنگ سبز و یا سایبان دو رنگ استفاده می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که با توجه به ماهیت این کاربری ها، اصولا به توری با میزان سایه اندازی بالا  نیاز است تا فضای تحت پوشش در شرایط مناسب دمایی قرار بگیرد و یا به‌شیوه مناسبی محصور شود. معمولا برای این نوع کاربری ها از توری شید 80 درصد، 90 درصد و یا 95 درصد استفاده می‌شود.

شبکه های توری سایبان در ابعاد مختلف تولید شده (از عرض 2 تا 12 متر تولید می‌شوند) و می‌توان برای پوشش و محوطه‎سازی برای هر محیطی و در هر مقیاسی از آن استفاده کرد. یکی از نکاتی که در زمان خرید توری سایبان باید به آن توجه داشت این است که طول عمر و دوام توری سایبان در برابر آفتاب کاملا به کیفیت مواد آنتی یووی (مواد افزودنی مقاوم کننده در برابر آفتاب) موجود در فرمولاسیون توری شید وابسته است. هرچقدر کیفیت این مواد افزودنی بیشتر باشد، ماندگاری و عمر توری سایبان افزایش می‌یابد. از طرفی برای سنجش کیفیت و مقدار مواد آنتی یووی موجود در ساختار توری سایبان، ابزار اندازه‌گیری و ساز و کار دقیقی در دسترس عموم نیست و صرفا بعضی از لابراتوارها و آزمایشگاههای تخصصی و پیشرفته معدود، قادر به سنجش و بررسی دقیق میزان و کیفیت این مواد مقاوم‌کننده می‌باشند. در نتیجه، تنها راه عملی و در دسترس برای بررسی و اطمینان از کیفیت توری سایبان، نصب و بررسی آن در طول زمان استفاده خواهد بود. به همین دلیل توری سایبان را باید از تولیدکننده‌های معتبری که کیفیت و دوام محصولات آنها مورد تایید کارشناسان و فعالان کشاورزی و صنعتی قرار گرفته تهیه کرد. شرکت تورینه بافت، تنها تولید کننده انواع توری سایبان با رنگ و مواد افزودنی اروپایی در ایران بوده و شبکه های توری سایبان خود را با 30 تا 48 ماه گارانتی عرضه می‌نماید.  

shade-net-parking

 

انتشار: 23:17:08 1401/12/01
بازدید: 1121

بیشترین دوام و ماندگاری

30 تا 48 ماه گارانتی

مشاوره تخصصی رایگان

بسته به نوع کاربری و محل اجرا

ارسال و حمل و نقل

مطمئن، سریع و مقرون بصرفه

تنوع بافت و محصول

بیشترین تنوع در خاورمیانه