اجباری شدن استفاده از پوشش لفاف ساختمان در شهر تهران

اجباری شدن استفاده از پوشش لفاف ساختمان در شهر تهران

"طبق دستورالعمل مقررات ملی ساختمان (مبحث12)، کلیه دهانه های باز کارگاه های ساختمانی که احتمال سقوط افراد و اجسام در آن وجود دارد باید بوسیله پوشش های موقت به طور محکم و مناسب حفاظت گردند. اصطلاحاً این پوشش را لفاف کارگاهی (لفاف ساختمان) می نامند. کلیه املاک طبق دستورالعمل شهرداری تهران موظف هستند، پس از اتمام سقف طبقات، نمای ظاهری ساختمان را با پرده های برزنتی یا پلاستیکی سفید بپوشانند. اجرای لفاف به جزء رنگ سفید به هیچ وجه مجاز نمی‌باشد."
--------------------------------------------------
شرکت تورینه بافت تنها شرکت تولیدکننده شبکه توری ایمنی ساختمان (لفاف ساختمان) به رنگ سفید در ایران می‌باشد. این توری شید برای نصب مطمئن و ایمن دارای لبه های متراکم بوده و با دو سال گارانتی عرضه می‌گردد.


این شبکه‌های توری به علت داشتن بافت مشبک، در عین اینکه پوششی ایمن بر روی ساختمان در حال احداث ایجاد می‌کنند، جریان باد و هوا را به راحتی از خود عبور داده و به این ترتیب در برابر وزش بادهای سنگین نیز جابجا و یا پاره نمی‌شوند. این ویژگی در کنار قیمت مقرون بصرفه آن، مزیت بسیار بزرگی در مقایسه با پوشش ها و لفاف‌های دیگر ساختمان هم‌چون: لفاف های گونی و برزنتی (که منفذ و روزنه‌ای در بافت خود نداشته و در برابر وزش باد پاره شده و یا از محل نصب خود جدا می‌شوند) برای توری ایمنی ساختمان به‌حساب می‌آید.   

Published: 2017/33/17
Visited: 3059

Textures

Most variety in Middle East

Durable and resistant

30 up to 48 months warranty

Delivery time

Spry!